Zmiana regulaminu polskiego iTunes Store
Dziś zmieniony został regulamin polskiego iTunes Store. Zawiera on wpisy dotyczące usług iTunes Match oraz iTunes in the Cloud, które dotąd nie były dostępne w Polsce.
Podczas logowania się do iTunes lub App Store konieczne jest zatwierdzenie nowego regulaminu, w którym objaśniono funkcjonowanie iTunes Match oraz iTunes in the Cloud. Pojawienie się nowego regulaminu nie jest jednak równoznaczne z wprowadzeniem tych usług do Polski. Co prawda niektórzy użytkownicy informowali o pojawieniu się w iTunes opcji Match oraz możliwości wykupienia subskrypcji (w cenie 24,99€), jednak funkcja ta nie pojawia się u każdego i może nie działać prawidłowo. Podobne zmiany widoczne są na urządzeniach z iOS.
Nowy regulamin potwierdza na razie jedno - Apple rozważa wprowadzenie nowych usług w polskim iTunes. Nie wiadomo jednak, kiedy to się stanie, więc na razie wskazane jest wstrzymanie się z wykupieniem subskrypcji.
Źródło: iTunes
To bardzo dobra wiadomość :D Wielu z nas (w tym ja) z niecierpliwością czekało na to już od dość dawna... pozostaje czekać już tylko na oficjalne potwierdzenie, że usługa działa :) Mogłoby być jednak nieco taniej, 19,99 byłoby idealnie:)